Monday 23 January 2012

PANAS HATI AKU

pergh, gempak gile lahh manusia sekarang myakitkan hati aku kan! aku tak faham ape motif dye buat aku cmni?
 mybe sbb nak buat aku saket ati aku sbb aku daa saketkan hati dye? ahhh, tak rase bodoh kee tuan puan sekalian alam? otak korang letak mane? lutut or tercampak jauh dari tempurung kepala korangg? lau betol kau mmg sengaje nak suh aku saket hati, YES u made it! kau dah berjaye buat aku saket hati sampai hati aku ase mcm nk meletup!! bagus gilee care kau myakitkan hati aku. 

aku tak saket hati sangat bile kau just buat fb lain same mcm aku. aku tak saket hati lagi bile nme aku details aku kau buat same cam aku. aku tak rase saket hati lagi bile nme penuh aku kau letak gambar pmpuan takleh blah mne ntah. tapi, aku jadi saket hati bile kau bole bole laike comment bf aku. tak rase mcm perli aku jer?

aku nak tahu ape motif kau jer. or kau saje nak bagi aku break ngn bf aku and pegi kat kau hah setan? ahh, tak mungkin! kau buat lahh mcm cm pun. dengan niat jahat kau mmg takkan jadi. aku benci kau lahh setan!

                          # nie lahh pict kat fb manusia tuh. entah gmbr pmpuan mne laah kne cilok.

No comments:

Post a Comment