Sunday 22 January 2012

THE HOTTT DAE :)

hari nie memamg panas. teramat panas sampai rase mcm nk menggelitik. HAHA! tahu tak ape maksudnyee? entah lahh tapi orang kat sini cakap panas ngetik. what ever lahh. macam macam bahasa niee. sekarang nie aku baru sampai sekolah tunggu munie datang. ateen takleh datang sbb mak dye tak bagi. tape lahh, nk buat cmne kan. tapi, mesti senyap gile nie ateen takde. sebb dye lahh yg selalu riuhkan suasana.


aku sampai tadi, pintu pagar tertutup, tapi aku redah jer. dah orang taknak tolong bukak, bukak a sendiri en. :)
bile aku duk sensorang nie lahh aku mcm banyak cket idea nk post entry kat belogg nie. taktau nape lau ade orang ngn aku cm takde sense jer nk post sumthing. segan kott. what ever laaaah.

haish, malam nie buah hati pengarang jantung dah naik bas nk balek selangor. HUHU! tak sukeee lahh. ase cm alone jer. rase cm jauh pun adeee jugak. entahlahh belalang. hanya Tuhan jer tahu ape yg aku rase bile aku jauh ngn dyee. tapi takpelahhh, bjauh jauhan sekarang dekat dekat kemudian. hahaha! gedik santai gilee ayat. ahhh, ape aku peduli. emmm, nk jumpe dye laaaaa. tapi, nk jumpe cmne? takde idea lahh.

okelahhh, sampai cni saje coretan untuk kali ini, sampai jumpeeee.

# FOR MY LOVEY ; TAKE A GOOD CARE KEH? I LOVE YOUU SO MUCH!!

No comments:

Post a Comment