Sunday 1 January 2012

KEMBALI KE SEKOLAH

hari nie sume datang sekolah, pegi register. lau tak datang ari nie myb kne buat rayuan kt PPD. HAHA :) taktau betul ke tak. wallahualam! aku bosan gilee duk umah so, aku cabut lari ngn kawan aku pegi sek mama. sewa kabel nl on9. HIHI :) mama ngn babah tade lahh pegi kuala terengganu. dengarnyee nk amek motor. huh, satu ag ,asalah aku tak reti naik motor okeh. takot jatuhhh, HUHU!

emmm, sayang aku pulak, taktau lahh pegi mne. hopee dye oke jer even aku tahu dye majok ngn akuu skg niee. ira bukan taknak pujok tapi, ira taktau lahh syg nk buat caneee but i'm always thinking of youu. harap awak okeee jer :) lau awak bace post iraaa, ira mintak maaf sangat sangat. SAYA SAYANG AWAK! pleaseee mcg iraa. ira tau ira bz sangat, tp i need uuu. harap ira mcg pasni, awak replyy keh? muah muah 

esk lusa da sekolah daa. jadi budak sekolah balik. haha! bermula lahh episod baru hidup akuu. kne buat homework,, nie aku dengar kne buat R&D ape ntahhh. mals betol akuh nk pikir. bajet ahh tuh nk studyyy. rajen gilee aku. tapi, aku kne rajen tuk mase depan saye dan awak kn? HIHI :) saye taknak ikot mama pegisabah, so sye kne make suree saye sye dapat ipta kat smennjung niee jer. dekat ngn awak kn? HIHI.
I LOVEE YOU LAHH

tapelahh, nmpaknyee hari pun makin nk malam, so aku drop kat cni jer eh? 

# SEND MY LOVEY DOVEY TO ALIF SHAZUWAN !

No comments:

Post a Comment