Thursday, 29 December 2011

KEQRA IS COMING BACKK

                                               ASSALAMUALAIKUM..


lame sangat kan aku tak nge-datee. btw, aku rinduu sangat nk update pape tp nk buat cne lappy masuk bengkel lahh. lepas nie, aku tak tahu lagi bile aku boleh update lagi sbb bband aku pun dah ade org kebas. tapelahh, nk wat canee. tipulah ckp aku xkesa tp aku nk buat ape? aku bole update pun sbb aku sewa sek org nk on9 HAHA. 


btw, sekolah pun dah tak lame nk bukak. mud nk sek pun kat awan ag. terapung jer :) budak malas mmg cmni. orang lain dah stat kelas daa. aku sempoi jer besa en badan kat umah. nak study sayangkn otak. takut berkarat. tapi, tapee.. i will try ma best nieee. nak pegi upsi tauuu :) doa tuk keqra keh?


# untk buah hati pengarang jantung, sye mintak maaf eh? kua without permission. alala, takmo lahh majok. entah bile pulak bole on9 kan? HIHI :D awak study leklok keh kat sana. sye doa yg TERBAEK untuk kite. aminn! saya sayang awak!