Thursday 26 January 2012

JIWANGGG JER..

hari nie hari khamis. so,sekolah pun balik awal. balik awal pun dalam kul 2 gak laa. aku mentioned awal pun sbb
ade hari hari tertentu balek dalam pukul 3.30 jugak lahh. balek jer, aku terus amek motor. pergh, naseb baik xcident, mane tak nyee bawak motor mcm palasit. hadoyaaaai~ nak cepat sampai rumah lahh katakan.
dalam kul 2 lebih aku sampai umaa. aku sampai uma, sume daa ade kat umaa.

mcm byase, lau aku sampai uma aku mesti cari fon aku kat mane. bukan apee, nk texting kat buah hati aku dah sampai umaa. patu, dye gtau aku dye jatuh pyramid ape ntah tak ingat. abes biruu kaki dyee. huhu! aku paling sdeyy lau jadi pape kat dyee. xsanggop wooo! aku rase kaki dye yg melecet before nie pun xsempat oke lagi daa kne mnde lain. dugaaann~ so, sabar keh?

pastuuu, tak lama tuh, dye gtau nak pegi clas. risau jugak lau tak boleh jalan tapi dye selalu ckp takde papee. em, taktau lahh betol ke tak kann. so, aku takde ape nk buat. aku lepak jer atas katil sbb nk texting un dye adee clas kan. so, aku curi mase bace novel kejapp. novel aku cilok dari ateen. aku pinjam pun sbb puas ateen promote novel tuh best sampai sume org ase nk bace termasuk aku lahh. HAHA :)

No comments:

Post a Comment