Friday 19 August 2011

NENEK KEBAYANGG ..

suatu mlm yg indah berkelip kelip dgn simbhn chya mentol wane wani.

aku dan hero hero tecik excited gile men bunga api. (JER)

tibe tibe  ~


hero 1 ; jom kite men mercun bola? ta best laa tade mercun.
                       
                       aku     ; mne mercun nye? takot laa :I

                       hero 1 ; jap nk g ambik. jeng jeng. nah amek laa. kne baling cepat2                                     tau?

             dengan takotnye aku pun letakkn sumbu mercun bola kat pelita.
                                      patu? ape lagi?? baling laaa..

                                b4 MELETUP  cabut laa lariii....
                                
                                aku ngn hero 1 berasap lari, tp hero 2 ter-kedu KOT?
                                
                                KEBABOOOOOOOOOOOOOOOW~

                                BUNYI MERCUN MELETUPPP.

kuat gile beb bunyi aku ckp kat korggg. dah laa aku terbaling dekat ngn area blkg uma aku. kat blkg uma aku tulah nenek kebayan tuh tnggl. aku tahu kewujudan dye pun sbb +++++

 lepas jer bunyi bom kecik tuh, ttbe jer ade ade suara nenek kebayan duk mara mara. dye mara ape bnde punn haku ta tahu. yg pstinye, aku tahu laa dye tuju khas buat aku yg comel nie kn.   hihi :)

time tuh, aku mmg HOTT gile. nenek kebayan nie kacau line laa. tahu laa jakun kn. ta pena men mercun tp xyah lahh tnjuk sgt ke-jakunan anda itu. MALU KAT ORANG :p

bile daa kne fire free free,  kiteorg pun nyit nyit msuk uma. aku bukan laa degil sgt nk main lagi kan. aku mmg geram gile laa kt 'nenek kebayan' tuh. aku pun PLAN nt sahur, aku nk main mercun baling ats uma dye. baru puas hati aku. nk mara aku sgtt. ekelehh, kecoh laa luhhhh :PP

                                  nk tahu apa yg bakal terjadi? 

                                       tggu saja seyhhhh++






                                

                      


 

No comments:

Post a Comment