Thursday 18 August 2011

BERMULA LAHH RENTETAN BLOG AKU~

alkisah hikayat putera shazlan ;)
tadelahh. kacau je kn?
stat aku ber-belog nie sbb aku taktau nk wtpe.
cik abg plak pegi twareh.
al-maklumlah skg nie bulan nye ramadhan.
cuba teka brape kali JER aku tggl twareh?
soklan cepumas nie beb.

kejap kejap~

++ about me ++

parents aku yg cun n semat tuh bg aku nme fatin nur athirah.
nme pentas aku keqra. ahaks!
sejak bile ntah aku pena msuk AF nie. (berangan)
umo  aku setahun jagung. besa ckit la dr jagung :)
adek bradek aku plak separuh dozen..
aku mmg thap gaban addcted ngn gitar nie.
nk TAHU nape?
sbb ; aku ase cm cun jer kn lau men gitar.
SEMATT beb B)
korang nk tahu ape lg and ape lagi yg aku nk bgtau nie?
lastly, jom laa kwn ngn aku?
gerenti idop jer lau kwn ngn aku.
pling kejam pun aku cubit jerr.
baik kn aku?
ITULAHH SAYA++

No comments:

Post a Comment