Tuesday 19 June 2012

kau && aku

Hyee dan salam utk semua readers . Ada ke tak readers niee . Do I caree ? Dah lama aku xpost apa apa kat belog aku nie . Aku tak teringat kott . Hari nie, aku post entry dah lewat pagi & dah mnjelang pagi pun . Puas aku pejam mata , layan perasaan && mcm mcm aku buat tapi mata stil ta ter-lelap . Last last aku malas nk layan sgt perasaan , aku ngadap laptop . 


Actually , salah satu sbb aku ta boleh tidur sbb kepala hotak nie tengah serabot . Macam macam aku duk pikiq . Makin besar , makin byk masalah . Ada Balak , masalah ngn balak . Pegi sekolah , masalah kat sekolah . Bersabar jelahh duhai hati . Sebenarnya ade hajat aku tetibe nk post entry kat belog nie .


Aku ade masalah ngn dia . Aku tahu nie bukan jalan penyelesaian yg baik . Tapi , ape lagi aku mampu buat ? Aku dah buat keputusan yg aku xkn contact lagi dgn dye. Aku taknak gadoh lagi dgn dia. Biarlah aku yg berundur. Aku pergi xbermaksud hati aku dah ada lain . Aku just nak bagi dia masa . Lagipun , dia kan sebok sangat . Kalau aku ada dengan dia , dia mesti serabot nak layan aku lagi kan . Biarlahh , kita takya contact buat sementara waktu .


Ingat aku boleh ke tak contact dgn dia ? Dah lah aku mcg dgn dia jer . Kalau lahh dia xmcg aku , mmg xbguna lah fon aku . Aku mmg sayang dye & what so ever lahh . Tapi sedua menjak niee , aku xboleh terima dia abaikan aku . Takpelah , aku faham dia sebok sangat . Tapi , aku tak boleh ! Dia mcm xperlukan aku lagi . Aku jadi sedih bile dia tetiba mcg aku . Aku jadi sedih mgharap dia mcg aku . Aku letih tunggu dia . Ada dia pikir pasal aku ? Entah laa. Tak laa kot sbb kalau dia ingat aku , mesti dia mcg aku kan .


Andai kata dia dah taktahu nk contact aku mcm mana , bukak lah belog aku nie . Aku mintak maaf sgt dgn sikap panas baran aku, terlalu ikutkan perasaan . Aku xperfect & aku just nak kan perhatian dia . Tuh jer . Tapi , tuu pun dia xmampu bagi . Aku bukan Taste dia kot ? Yelahh , aku xcantik pun , kulit gelap , pendek . Siapa lah nak pndang orang mcm aku . Biarlah , aku bkn taste dia pun , aku just nk dia tahu , aku sayang dia sgt sgt . Mana mungkin orang lain boleh ganti tmpat dia . 


Bile aku dah takde nt , aku hope dia jaga diri elok elok . Aku dah tade nk marah marah lagi . Aku tanak bebankan dia lagi . Hopee , kputusn utk aku pergi nie , kptusn yg bernas . Biarlah hati aku pedih sedih pun , aku dah biasa . Aku just harap yg dia bleh hidup bahagia sbb aku dah takde lagi . Kalau betol dia perlukan aku lagi , doa jer lah kite ade jodoh . Jodoh jer boleh buat kite jumpa balek . Aku mintak maaf for everythingg :/ Aku sayang kau !


*Pesanan drpd penaja : Take a good care :)



No comments:

Post a Comment