Thursday 1 September 2011

NASEB LAA BADAN :(

</b> RAYA KE-2</b>

semalam aku ngn adek aku </b>najiah</b> tido lewat kot tgk movie.
tuh pun xkhatam sume ag. hahaha

nak dijadikan cerita, pagi nie aku ngn najiah bangun lewat lahh.
raya pun da xmcm raya.
layan mimpi lagi best dari duk layan ttamu kn. 
tiba-tiba+++

tok tok tok.
sumone ketuk pintu bilek aku.
guess who??
mama rupenyeee.

mama ; bangun najiah. kawan yah dtg.

sepantas kilat.lagi pantas dr kilat najiah bngun g mndi.
aku lak? lepakk ahh. tido tido. jangan bngun bngun.

eh eh. tiba-tiba +++

tok tok tok.

mama ; keqra bangun! kawan keqra dtg nie.
                                                 najiah ; hahahahaha! kawan kau pun dtg jugak.
                                                 aku    ; aduhhh! malasnyee nk bngun.

dengan pemalas-nyee aku bngun pegi mndi.

jeng jengg :)) siap mandi.

aduhh, baju raye xiron ag.
ahh, tdk aku ber-kire kire. aku amek jer jubah raye aku yg kedut seribu.
pky jubah sng ckitt. main sarung jer kn. ;)
siap siap dress, aku kua.

dengan bangganyee aku kua kat beranda.
melilau aku cari mne satu kwn aku. 
sbb, time tuh rmy gile makhluk Allah.

then, baru aku tahu bile najiah bkk mulut.

najiah ; keqra,, kawan ko takde dtg pun. mama tipuu jerr.

whuaaaa, naseb laa kau badan.

nk di-coverkn malu nie.
aku tlg mama wat air, layan anak murid dye yg melimpah ruah tuh.
sampy laa sume balik.
pergh, lteyyy ..


send my love to ; alif shazuwan mat saufi



No comments:

Post a Comment